Tuesday, July 16, 2013

Cobra Female Officer

Cobra Female Officer Custom

Another thing that I miss in Cobra Army is the female troopers / officers. I've already seen some customs at ebay, but to be sincere, no one was pretty cool. So I looked for some female body who could be changed into a cobra female trooper / officer, and Scarlett was perfect to me.
This is just one of many versions I made.

Outra coisa que sinto falta no Exército Cobra são as soldados e oficiais femininas. Já vi alguns customs no ebay, mas sinceramente, nenhum era muito legal. Então eu procurei um corpo feminino que pudesse ser transformado em um soldado / oficial feminino, e Scarlett foi perfeita pra mim.
Esta é apenas uma das muitas versões que eu fiz.











No comments:

Post a Comment

Feel free to let me know your opinion about this custom!

Sinta-se à vontade em dizer o que achou deste custom!