Saturday, February 1, 2014

Quarrel - Z Force UK

Gi Joe Custom Scarlett - Quarrel

Quarrel is a nice figure, but it's just a repainted Scarlett version. So I refuse to pay an expensive price. That's the best part to be a customizer: I made my own. Actually I made two versions, one based  on Hasbro's version and another one based on the vintage version. Which one do you prefer?

Quarrel é um boneco maneiro, mas é apenas uma versão da Scarlett repintada. Então eu me recuso a pagar um preço caro. Esta é a melhor parte em ser um customizador: eu fiz a minha própria. Na verdade, eu fiz duas, uma baseada na versão da Hasbro e uma outra baseada na versão vintage. Qual delas você prefere?










No comments:

Post a Comment

Feel free to let me know your opinion about this custom!

Sinta-se à vontade em dizer o que achou deste custom!