Sunday, March 11, 2018

Comandos - Exército Brasileiro | Commandos - Brazilian Army

Gi Joe Custom Brazilian Army Commandos


This Gi Joe Custom is a Commandos from Brazilian Army. This Commando, in special, is from 1st Commandos Battalion, from Special Operations Brigade.

I love making Gi Joe Customs from Brazilian Forces. Here, at Brazilian Army, you can find more Action Figure Customs from this Force, like this Special Forces Operator.

I made this Gi Joe Commandos Custom with some parts casted in resin by me, such as: head, holster/pistol, knee pads, tactical vest, headset and pouch (left leg). Some of these parts and accessories are sold on my Trooper-BR Customs Facebook Page.

The stand was also made by me using resin, with 1st Commandos Battalion logo.




Este Custom Gi Joe é um Comandos do Exército Brasileiro. Este Comando, em especial, é do 1º Batalhão de Ações de Comandos, da Brigada de Operações Especiais.

Eu adoro fazer Customs Gi Joe de Forças Brasileiras. Aqui, em Exército Brasileiro, vocês podem achar mais Figuras de Ação Customs desta Força, como este Operador de Forças Especiais.

Eu fiz este Custom Gi Joe Comandos com algumas partes feitas em resina por mim, tais como: cabeça, pistola/coldre, joelheiras, colete tático, headset e bornal (perna esquerda). Algumas destas partes e acessórios são vendidas na minha página do Facebook Trooper-BR Customs.

A base também foi feita por mim usando resina, com o logo do 1º Batalhão de Ações de Comandos.









Brazilian flag and Commandos insignia

Stand with 1st BAC logo







No comments:

Post a Comment

Feel free to let me know your opinion about this custom!

Sinta-se à vontade em dizer o que achou deste custom!